Dat doet niet de therapeut, dat doe je zelf. De therapeut begeleidt je alleen maar.

Maar in feite kun je alle momenten terughalen als het moet, want je hersenen slaan alles op. Het is afhankelijk van hoeveel indruk het op je heeft gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In de eerste plaats ben ik het volledig eens met Loenie. Een regressie-therapeut is alleen maar aanwezig om je te begeleiden, voor de rest doe je alles zelf.
Daarnaast hangt het er ook van af, hoe open je staat voor dit soort dingen. Bij mij zou het bv. nooit werken, omdat ik totaal niet geloof in dit soort mensen. Een ander geeft er zijn hele ziel en zaligheid aan, en voelt zich geholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk is dat het enige dat ie doet, wat jij ervan maakt. dit leven, of het 'vorige'..
als het jou maar gelukkig, pgelucht, verlicht
..maakt
Maar zoals bovenstaande antwoordgevers al hebben gezegd. jij bent dat. jij bent diegene die een moment maakt, waarin een bepald gevoel WEL gevoeld mag worden.
Dan is het goed. jij mag het zeggen ,.want jij weet het meest over jou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een regressietherapeut dat kon ging niemand meer naar een prostitué.